1 maja 2015

L'OREAL PARIS ELSEVE ARGININE RESIST X3 szampon wzmacniający.

Cześć ;)

Dawno mnie tu nie było. Brak czasu niestety nie pozwalał na pisanie postów. Na szczęście już się to zmieni ;) Teraz pora nadrabiać zaległości i oczywiście odwiedzić Wasze blogi :) Więc zabieram się do roboty...

Moja poprzednia recenzja dotyczyła Szamponu wypełniającego do włosów zniszczonych i pozbawionych życia L`Oreal, Elseve Total Repair 5. Opinia była negatywna. Dziś opinia kolejnego szamponu L'Oreal.


Pod lupę wzięłam tym razem szampon L'OREAL PARIS ELSEVE ARGININE RESIST X3 szampon wzmacniający. 



Po przetestowaniu poprzedniego szamponu spodziewałam się takiej samej reakcji moich włosów i skóry głowy. O dziwo negatywne skutki (między innymi uczucie tłustych włosów) nie wystąpiło. Szampon dobrze się pieni. Skóra głowy i włosy są oczyszczone,

Producent obiecuje nam:
1. Odbudowę włókna włosa
2. Odżywienie od nasady
3. Włosy rosną mocniejsze
Niestety nie zauważyłam, aby te punkty były spełnione. Jednak jestem zaskoczona, że moje włosy lepiej przyjęły ten szampon niż się spodziewałam. Plusami na pewno jest ładny zapach szamponu, cena oraz ładne opakowanie :) 

 Skład:
1084368 B - Ingredients: Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Dimethicone, Sodium Chloride, Coco-Betaine, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cocamide MIPA, Sodium Benzoate, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Cocoate, Sodium Hydroxide, Arginine, Salicylic Acid, Limonene, Linalool, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Carbomer, Methyl Cocoate, Citric Acid, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Parfum / Fragrance, (F.I.L. C48232/1)

Myślę, że drugi raz nie kupię tego szamponu, ale tą butelkę chyba zużyję do końca. Chyba straciłam zaufanie do szamponów L'Oreala. Szkoda...
Mam dla Was zapowiedź najbliższych postów ;)

A teraz zabieram się za czytanie i komentowanie Waszych opinii :*

10 komentarzy:

  1. Ja tez straciłam zaufanie dla szamponów L'Oreala ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji go stosować, aktualnie używam szamponu przeciwłupieżowego Fructis i na dłużej zamierzam przy nim pozostać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest wersja różowa czy czerwona? Ja miałam wersję różowo-czarną o byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja różowo-czarna ;) Muszę poprawić jakość zdjęć ;D

      Usuń
    2. a już myślałam, że jeszcze czerwona jest :D

      Usuń
  5. Nigdy nie używałam ich szamponów ;) zazwyczaj sięgam po odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z L'oreala używam szamponu odbudowującego (w pomarańczowym opakowaniu). Dla moich włosów idealny. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Na pewno się odwdzięczę. :)