5 marca 2016

Czy smakowało mi Monte z dodatkami?

Jakiś czas temu chwaliłam się Wam na profilu facebook, że zostałam wybrana do testów Monte z dodatkami. Wzięłam udział w kampanii TRND i udało mi się :) Ogromnie się ucieszyłam. Była to troszeczkę inna kampania, ponieważ kurier w zestawie startowym przywiózł mi Przewodnik projektu oraz Książeczkę ,,Twoje badanie opinii". Moim zadaniem było kupienie w dowolnym sklepie 16 deserów Monte z dodatkami dla mnie i mojej rodziny oraz 16 deserów dla znajomych i przyjaciół.




Po zgłoszeniu paragonów i pozytywnej weryfikacji otrzymywany był zwrot za zakup deserów na konto. Każdy z uczestników miał do dyspozycji 80 zł. Ja za tą kwotę zakupiłam 32 desery. Można było kupić przysmaki od razu za całą kwotę lub rozłożyć zakup na 3 razy.

Desery Monte to świetna przekąska dostępna w 8 wariantach:



To był najlepszy projekt w jakim do tej pory brałam udział. Wszystkie desery były smaczne, ale moim faworytem jest Zott Monte Cherry oraz Zott Monte Cookies. Jak już wcześniej wspomniałam, do projektu dołączony był Przewodnik, w którym znajdował się świetny quiz, który wszystkim się podobał :



Monte z dodatkami to świetna przekąska zarówno w pracy, szkole czy po obiedzie, dla tych dużych i małych ;) Przyznam się Wam, że nie mogłam przestać jeść tych deserów :P Zachęcam do próbowania i podzielenia się ze mną swoimi spostrzeżeniami :)


24 komentarze:

  1. Uwielbiam Monte, oczywiście klasyczne jak dla mnie jest najsmaczniejsze :)

    Również od jakiegoś czasu biorę udział w testach. Jak na razie nie mam szczęścia ale czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dużo cierpliwości w takich konkursach :) Zapraszam do mnie na rozdanie, może tu Ci się poszczęści :)

      Usuń
    2. Proszę podać link pod tym komentarzem :) jak tylko ogarnę kuchnie :) wejdę i zobacze

      Usuń
    3. http://szczeratesterka.blogspot.com/2016/02/rozdanie-niespodzianka.html

      Usuń
    4. Dzięki :) już się zapoznaje :)

      Usuń
    5. hehe, okazało się, że już się zapisałam :)

      Usuń
  2. Dla mnie Monte jest trochę za słodkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. spróbuj monte z dodatkami :) będziesz zachwycona :)

      Usuń
  4. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi te monte nie smakuje. samo tak,ale te dodatki mnie nie przekonują. też się dostałam do tego projektu, ale nie skorzystałam, bo jak się okazało u mnie w sklepach były tylko 2-3 rodzaje, a nie miałam możliwości pojechania do innego, większego sklepu.
    ale kiedyś sama kupiłam na próbę i mnie nie przekonują. za to mój facet się zajadał aż się uszy trzęsły :D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nie jem Monte, ale syn lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ;/ Tu takie pyszności a ja nie mogę jeść :x
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. dapio

    Deser mleczny Monte JEST CUDOWNY!Uwielbiam go za ten pyszny smak - różniący się od wszystkich innych deserków.Idealny na słodkość, wspaniała konsystencja - sam zachwyt usmiech.gif jest bardzo smaczny, a konsystencje ma kremową i lekką.Jest umieszczony w wygodnym pojemniczku, które z łatwością się wygina, gdy chcemy wsad owocowy lub chrupki przełożyć do jogurtu.Pysznościowy jogurt, bardzo smakują mi takie połączenia, tzn jogurt i wsad w oddzielnych foremkachusmiech.gif W zasadzie wszystkie smaki Monte mi odpowiadają, i te owocowe i te z dodatkiem czekoladowych chrupek.Ma delikatny mleczno czekoladowy smak. Konsystencja tego deserku jest aksamitna.Powiedzieć pyszny to za mało, ''niebo w gębie'' szczególnie część o smaku orzechowym. Po prostu rozpływa się w ustach. Jest to teraz mój ulubiony deserek, który śmiało polecam rodzinie i znajomym. Moja córeczka je uwielbia. Mój mąż, który jest bardzo wybredny jeżeli chodzi o produkty nabiałowe, dał się w końcu przekonać i ku mojemu zaskoczeniu, polubił go prawie tak samo jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dla klasycznego Monte mogę każdą dietę złamać :D

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuję że nie wzięłam udziału :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się spóźniłam, bo jest przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Na pewno się odwdzięczę. :)