24 maja 2015

Dwudniowy wypoczynek :)

Cześć :)

Dziś całkiem inny post niż do tej pory :) Tak jak w tytule, parę słów o moim dwudniowym wypoczynku. Moja druga połówka obchodziła niedawno swoje urodzinki, więc postanowiłam zorganizować urodzinowy wyjazd :) Wybór padł na Sopot, ale przy okazji zwiedziliśmy Gdańsk. Jestem bardzo zadowolona, mój mężczyzna chyba też :P

Jedynym minusem był ,,hotelik" w którym przenocowaliśmy. Zdjęcia na stronie internetowej pokazywały ładne, czyste pokoje. Warunki całkiem przyjemne. Lecz niestety po przyjeździe okazało się, że jest taki syf, aż byłam w szoku, jak ktoś może wynajmować takie pokoje. Zanim użyliśmy szklanek, talerzy, czy nawet garnków, musiałam je porządnie wyszorować. O piekarniku już nie wspomnę..... ;/ ochyda..... Łazienka też nie była do końca wysprzątana. Dobrze, że pościel była czysta i pachnąca :D Na szczęście, spędziliśmy tam tylko wieczór i noc. Nigdy nie wrócę do tego hoteliku w Sopocie.

Jeśli gdzieś wyjeżdżacie i planujecie nocleg, wybieracie sprawdzone hotele?

Poza tym hotelikiem, naprawdę gorąco Wam polecam zwiedzenie Sopotu i Gdańska. Cudowne miasta.

Krzywy Domek w Sopocie

Molo w Sopocie

Dom Zdrojowy + prześliczna fontanna i aniołki

Fontanna Neptuna

1. Też bym chciała spędzić weekend w Gdańsku.

2. Oj, zazdroszczę wycieczki :) Bardzo lubię nasze morze, a w Sopocie, ani Gdańsku nigdy nie byłam :) Szkoda tylko, że tak średnio trafiliście z noclegiem :/

3. Byłam raz w Gdańsku jest piękny :)

4. Byłam w Spocie, Gdańsku i wrócę tam nie raz ;)

5. Na pewno odwiedzę ten hotelik :)

6. Wraz z chłopakiem jeździmy do Gdańska średnio co pół roku, aby wyrwać się chociaż na weekend od codzienności. Nigdy nie spaliśmy w hotelu, hotelikach , ani tym podobnych - ceny są ogromne za noc i warunki jakie doświadczyliście. ... My natomiast wynajęliśmy mieszkanie na własny użytek w Oliwie za 80 zl za dzień - trzy pokoje, kuchnia , łazienka,mieszkanie w cichej okolicy, a do skm 5 minut drogi :D Komfort niesamowity- jesteś panem w cudzym mieszkaniu i czujesz się swobodnie :D Innym razem zatrzymaliśmy się w dwupokojowym mieszkaniu w samym centrum Gdańska - od dworca 10 minut drogi :D Tu cena była ciut większa , bo 100 zł za dobę, ale nie zważał na ilość ludzi wynajmujących mieszkanie, więc spokojnie moglibyśmy wziąc 5 osób :D
    Takich miejsc jest pełno , tylko trzeba poszukać :)

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Na pewno się odwdzięczę. :)