24 stycznia 2015

HOME SPA & TRAVEL - szampon do włosów 7 Herb - Stara Mydlarnia

Dzięki zaufaniu firmy Stara Mydlarnia miałam możliwość przetestowania szamponu do włosów Travel Spa 7 Herbs.


Każda z nas chce mieć włosy mocne, pełne blasku, nawilżone oraz wygładzone. Byłam bardzo ciekawa czy szampon sprosta moim oczekiwaniom. Skusiłam się na testowanie akurat tego produktu, ponieważ jest naturalny na bazie oleju arganowego z kompleksem ziół z dodatkiem protein pszenicznych, wit. B5 oraz keratyny. Spędziłam trochę czasu na czytaniu składników i oczywiście na czytaniu jaki składnik spełnia jaką funkcję. Nie zawiodłam się :)


Kompleks 12 ziół: (funkcja)

- Rosmarinus Officinalis Leaf Extr. ( Antyoksydant )

- Chamomila Recutita Flower Extr. ( Ekstrakt z rumianku pospolitego - bogaty w witaminę C, zwalcza wolne rodniki, wzmacnia naczynia krwionośne,łagodzi i regeneruje )


- Arnica Montana Flower Extr.(Wyciąg z arniki górskiej, bogate źródło flawonoidów, przeważnie pochodnych kwercetyny, wykazuje działanie przeciwrodnikowe)


- Lamium Album Extr.
( Wyciąg z Jasnoty Białej - poprawia wygląd włosów, wzmacnia )


- Salvia Offcinalis Leaf Extr. ( Wyciąg z Szałwi Lekarskiej - działanie ściągające, przeciwzapalne   i bakteriostatyczne. Wykazuje działanie przeciwłupieżowe )


- Pinus Sylvestris Bud Extr. ( Wyciąg z sosny zwyczajnej )


- Nasturtium Officinale Extr. ( Wyciąg z Rukwi Wodnej )


- Arctium Majus Root Extr. ( Ekstrakt z korzenia Łopianu - 
silny antyoksydant. Działa przeciwzapalnie i łagodząco. Reguluje wydzielanie sebum )


- Citrus Limon Peel Extr.


- Hedera Helix Extr.
 ( Przeciwzbrylająca, przeciwbakteryjna, odżywcza, tonizująca, ściągająca, kojąca )



- Calendula Officinalis Flower Extr. (Ekstrakt z nagietka - ma właściwości antypierwotniakowe, przeciwgrzybnicze i antybiotyczne)


- Tropaeolum Majus Flower Extr.
( Wyciąg z Nasturcji Większej )



Moja opinia:
 Szampon znajduje się w małej, plastikowej butelce. Jak dla mnie super, ponieważ buteleczka zmieści się w mojej kosmetyczce. Podróżując można zabrać szampon wszędzie, nie martwiąc się, że butelka zajmie dużo miejsca. Dobrze się pieni. Nie trzeba wylewać dużej ilości płynu. Pachnie ziołami, ale jest to bardzo delikatny zapach. Szczerze? Bardzo się obawiałam tego zapachu, ponieważ nie lubię intensywnych woni ziół. Ale tak jak napisałam aromat jest przyjemny. Kolejnym plusem jest cena. Za 100 ml płynu zapłacimy 10 zł. Szampon jest rzadszy niż inne, które stosowałam do tej pory, ale nie jest to problem. 
Szampon kupimy Tu .

A Wy używałyście już tego szamponu? Jakie są Wasze opinie? 

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Na pewno się odwdzięczę. :)