23 stycznia 2015

Kolastyna, Protect Beauty, krem do rąk nawilżający

Krem do rąk nawilżający. Wygładza i regeneruje. Krem jest dla osób, których dłonie z łatwością  poddają się czynnikom takim jak: słońce, niskie temperatury, wiatr lub nawet stres. Ekstrakt z rumianku zawarty w kremie działa przeciwzapalnie,D-Panthenol nawilża, a kompozycja z Kolagenu, Elastyny i Glikogenu usprawnia metabolizm i proces dotlenienia komórek skóry.









Jak stosować?
To, to chyba każdy wie ;) Nakładamy krem na czyste i suche dłonie. Aby zauważyć efekt stosujemy kilka razy dziennie.
Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Petrolanum, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Ceteareth-20, Parfum, Stearic Acid, Sodium Polyacrylate, Soluble Collagen, Glycogen, Hydrolyzed Elastin, Panthenol, Allantoin, Propylene Glycol, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Disodium EDTA, Citronellol, Linalool, Alpha – Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Dmdm Hydrantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.
Moja opinia:
Co roku gdy nadchodzą chłodne dni moja skóra dłoni robi się sucha i chropowata. Przetestowałam już chyba prawie wszystko. W końcu trafiłam na krem do rąk nawilżający firmy KOLASTYNA. Moje dłonie są zupełnie inne niż rok temu o tej porze roku. Krem szybko się wchłania nie pozostawiając na dłoniach tłustej warstwy, ładnie pachnie. Mnie osobiście podpasował ten krem, mimo że  wyczytałam, iż zawiera konserwanty uczulające. Moja rodzinka też nie narzeka stosując ten krem. Każdy ma inną skórę i nie wszystko każdemu odpowiada, ale powtórzę: Jak dla mnie krem spisuje się super ;)
Cena: 4,65 / 100ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Na pewno się odwdzięczę. :)